wtorek, 24 stycznia 2017

Dubaj- Historia pewnej koszulki, czyli jak spełniłem jedno z najdziwniejszych marzeń



Podbudowany tym że czytacie , świadom chaosu podzielę wpisy na cześć merytoryczna i filozoficzna, nadal liczę na pomoc doświadczeńszych :)
Merytorycznie zatem: 

Wkraczam w świat inny , nie katolicki, a ten operujący prawem Szariatu.

W Dubaju ciekawie, monumentalnie i robi to wrażenie, natomiast w moim odczuciu, wielce sterylnie i mimo temperatury chłodno mentalnie. Jeśli ktoś z Was czytał 13 księgę komiksu o Tytusie, to Dubaj mi przypominał trochę wyspę robotów. 


Ceny taksówek krakowskie, hotel jak się odpowiednio poszuka to też do przeżycia , a warunki raczej ok
Co do metod ogarniania logistyki to się nie wypowiem bo ogarnia to Tomek a ja jestem pasożytem logistycznym jak zwykle.
Życia wieczornego na tej planecie raczej nie stwierdziłem , wiec pozostaje shisha i hotel.
Nie oznacza to że było źle , bo za każdym winklem coś nowego , ale na dłuższy pobyt to nie mój klimat.
Wyjątek stanowiła wizyta na lokalnej "tandecie" którą odczuliśmy.
Myślałem że jako rodowity centuś będę posiadał negocjacyjną charyzmę, a tu szok, masakracja i zaorane - jak to się teraz w Internetach pisuje :)
Jakoś tak , :) w wyniku zaskakującego marketingu stałem się posiadaczem zegarka Armani który przestał mierzyć czas po 2 dniach
My friend ! I have special price for You , będzie mi dźwięczało w uszach przez dłuższy czas
To profesjonaliści!!!
Walka była nierówna , gdyż pierwszy raz miałem do czynienia z kulturą negocjacji przez targowanie.
Mieszkaliśmy w referencyjnie fajnym hotelu i -czynnik krakoski, nawet nie drogim . Pewnie se petrodolarami dofinansowują :)
https://www.facebook.com/HyattRegencyDubai/?fref=ts&__mref=message_bubble
W Hotelu było miodnie i to jak widać wręcz dosłownie 

Czas i negocjacje będą dla mnie bardzo ważne w dalszej części podróży , ale o tym  sukcesywnie

W Dubaju jest hiper czysto.
Rozmach budownictwa robi wrażenie.
Na mnie  oczywiście podstawowym true bylo łażenie za ludźmi. Słuchanie i nagrywanie na "paralizator"
Tu wpadłem na poważną "minę", ale o tym w części Grzankowej


Podręczna nagrywaczka (recorder ) aż dziwne że to nie wzbudza zainteresowania na lotnisku

Cześć Grzankowa:


Urwis z Nowej Huty na dzielni w Dubaju
Ha jestem autodumien! - nie ma to nic z wspólnego z wypasaniem  Ego.
A co zrobił Adaś ?
Znalazłem lokalną drużynę hokejowa w Dubaju , raczej mało popularną jak się domyślasz czytaczu.
Udało nam się pojechać, na lodowisko gdzie trenują i po poznaniu ichniejszego obrońcy kupić koszulkę i zrobić pamiątkowe foteczki, niby nic , ale jakoś poczułem spełnienie że zrealizowałem tak walnięty plan
Mam nadzieję że ktoś z drużyny "Mighty Camels" podejmie wyzwanie zawita na lodowisko w Krakowie
Ha zrobiłem żem to!!!
I mam zamiar akcję powtórzyć w Bangkoku
Z resztą zachęcam do polubienia ich profilu , może im się zrobi miło a może z tego jakaś fajna przygoda wyjdzie.
https://www.facebook.com/DubaiMightyCamelsEHL/

Porada praktyczna kolesie na targu to profesjonaliści!!!! To ile razy usłyszałem
"Hello my friend i give You specjal prace for You to rzecz niepoliczalna wręcz

Jak pewnie będę wspominał czas mojego pobytu w Tajlandii był ograniczony meczem z drużyną czeska i tu wielka ma radość gdyż mogłem się zaprezentować w stylówie Dubajskiej - mam nadzieję że nikt się nie obrazi że niechlujnie założyłem nakrycie głowy , ale przecież w Polsce tez bywam
niechlujny :)
Ha w Krakowie mam zamiar w ich koszulce sobie zdjęcie na śniegu zrobić :)
Na koniec takie coś
Obraz pod tytułem mindfuck ultrasa :)
Bardzo podobała mi się różnorodność mijanych kultur , w Dubaju. Jakoś widziałem tam raczej wzajemny szacunek , a nie napinki. Skubani też dobrze śpiewają i to po trudnych dźwiękach . Nie powiem tego o Azjatach :)
Mam nadzieję że to nie rasizm :) Pozdrawiam czytaczy i do następnego .

Nadal proszę o wszelkie uwagi i rady , oraz o wyrozumiałość dla świeżaka 

Na przykład :
Czy powinienem fotki osadzać na blogu czy lepiej na Instagramie , próbowałem wsadzić kod ale nie zadziałało


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz