piątek, 15 lipca 2016

Co dalej ?

Zawzięliśmy się , bardzo!


Nie wiem jak Tomek, ale ja stworzyłem własny taryfikator wedle którego wypłacam sobie świadczenia, za nieimprezowanie, za rower, za kajaki , za wiele innych.
Taka metoda autozarabianingu.
Metoda ekonomiczno Grzankowa , ma oczywiście swoje wady, ale myślę że z czasem Grzanka z Grzanką się dogada.
Wszystko niby fajnie, ale istnieje ryzyko że jeśli staniemy się pracoholikami względem samego siebie , to może okazać się, że sami przed sobą jesteśmy niewypłacalni.
Co wtedy? No ja nie wiem , bo co zastrajkuję przed sobą domagając się wypłaty wynagrodzenia ?
Wiele gospodarek jest sztucznie napędzanych więc na razie o tym nie myślę.
Ważniejszym dla mnie faktem jest to że w wyniku, moich działań, powstały pewne fundusze.
Mamy środki , ale i zasady , jak obejść samego siebie?
Po prostu!
I tu drogi czytelniku wyjaśnia się idea projektu .
Wyjechać , zwiedzać, odreagować!
Niemcy to zjawisko nazwaliby pewnie jakoś w sttylu „Operacja kupka słonecznika”
Betrieb Haufen von Sonnenblumen- eeee głupio mi komp przetłumaczył
Pamiętam jako dziecko tak robiłem.
Łupałem, łupałem , a jak się nazbierało, to ciach i pyszne.
Więc postanowiliśmy z Tomkiem że jak nam się nazbiera to organizujemy wycieczkę, do kolejnego miasta, wedle alfabetu.
I o tym będzie ten blog
O tym będzie też kanał na YT
Liczymy na Was wszelako .
Trzymajcie kciuki, był już Amsterdam , a za chwilkę
Barcelona!
Piszcie pomagajcie doradzajcie , wspierajcie .
Wyruszamy właśnie na cudny festiwal metalowy


P.S. Już szukamy miasta na „C”, ale uprzedzam że na Chicago nas nie stac. A propos podobno mają wizy znieść
P.S Przepraszam za błędy, ale pisane to jest na lotnisku i samoloty co chwila szurają po niebie
P.S Jak dotrzemy, na miejsce , będziemy tańczyć
P.S A jako wisienka na Hiszpańskim torcie kolejny odcinek Cremasterowego studiobloga:

https://www.youtube.com/channel/UCrlDww3bcDUREpq-LjPn9cQ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz